Araştırma YönetimiMüşteri Deneyimi Metrikleri: NPS (Net Promoter Score)OkuMüşteri Deneyimi Metrikleri: NPS (Net Promoter Score)MüşteriMetre3 Mayıs 2024
Araştırma YönetimiOdak Grup (Focus Group) AraştırmalarıOkuOdak Grup (Focus Group) AraştırmalarıMüşteriMetre19 Nisan 2024
Araştırma YönetimiKurumsal Müşterilerde 360° Değerlendirmenin ÖnemiOkuKurumsal Müşterilerde 360° Değerlendirmenin ÖnemiMüşteriMetre12 Nisan 2024
Sosyal MedyaStreaming: Dijital İçerikteki Yenilikçi DönüşümOkuStreaming: Dijital İçerikteki Yenilikçi DönüşümMüşteriMetre5 Nisan 2024
Araştırma YönetimiÜrün Araştırmalarında Teknolojinin RolüOkuÜrün Araştırmalarında Teknolojinin RolüMüşteriMetre29 Mart 2024
Marka DeneyimiDuygusal Bağ Kurmada Arketiplerin ÖnemiOkuDuygusal Bağ Kurmada Arketiplerin ÖnemiMüşteriMetre21 Mart 2024
Kitap ÖzetleriAI for People and Business – Kitap Sohbetleri #4OkuAI for People and Business – Kitap Sohbetleri #4MüşteriMetre15 Mart 2024
Marka DeneyimiRenklerin Satın Alma Kararımıza EtkisiOkuRenklerin Satın Alma Kararımıza EtkisiMüşteriMetre11 Mart 2024
Çalışan DeneyimiÇalışan Deneyimi ve Yeni Kuşakların KucaklanmasıOkuÇalışan Deneyimi ve Yeni Kuşakların KucaklanmasıMüşteriMetre28 Şubat 2024
Dijital DönüşümDijital Dönüşümde Kültürün ÖnemiOkuDijital Dönüşümde Kültürün ÖnemiMüşteriMetre21 Şubat 2024
Çalışan DeneyimiRPA’nın İş Dünyasındaki Önemi ve Çalışan Deneyimine EtkisiOkuRPA’nın İş Dünyasındaki Önemi ve Çalışan Deneyimine EtkisiMüşteriMetre11 Aralık 2023