Araştırma Yönetimi

Müşteri, çalışan ve markanın sesini ortaya çıkararak bütünsel deneyimi iyileştiriyoruz.

Ne yapıyoruz?

Müşterilerinizin ürün ve hizmetlerinizi nasıl deneyimlediğine dair tüm detayları ve içgörüleri değerlendirip sizinle paylaşıyoruz. Metodolojilerimiz, yaklaşımlarımız ve pazar araştırma çözümlerimiz ile müşteri, çalışan ve markanın sesini ortaya çıkararak bütünsel deneyimi iyileştiriyoruz. Marka temsilcileriniz olan müşterilerinizin bağımsız geri bildirimlerini ISO 20252 çerçevesinde güvenilir bir şekilde sizlere sunuyoruz.

Metodolojimiz.

Müşteri Deneyimi alanında uzman akademisyenlerle birlikte geliştirdiğimiz CX (Customer Experience) Index ile iş ortaklarımızın kendi müşterilerine yaşattığı deneyimi hem nihai müşterilere hem de çalışanları gözünden değerlendirmelerine olanak sağlıyoruz. ‘Veri Analitiği’, ‘Yapay Zeka’ ve ‘Makina Öğrenmesi’ni yaptığımız araştırmalarda kullanarak müşteriye ek değer üretiyoruz. İş ortaklarımızın dijital kanallarda (web site, mobil uygulama) müşterilerine yaşattıkları deneyimleri ölçümleyerek oluşturduğumuz aksiyonlarla kusursuz bir dijital deneyim kurguluyoruz.

Hizmetlerimiz.

Müşterinin Sesi

Müşteri bağlılığını arttırmak amacıyla, müşterinin duygu ve düşüncelerini analiz ederek, müşteri deneyiminin pozitif etkilenmesini sağlayacak, deneyimi ve marka sadakatini ölçecek araştırmalar yapıyoruz.

Çalışanın Sesi

Ürün ve/veya hizmet süreçlerinizde aktif rol alan çalışanlarınızın memnuniyetini, firmadan beklentilerini ve sadakat düzeyini ölçümlüyoruz. Çalışanlarınızın üretkenliğini arttırmayı amaçlarken, mutsuz olduğu ve beklentilerinin karşılanmadığı alanları belirleyip gelişim planı tasarlayarak veri sağlıyoruz.

Markanın Sesi

Marka ile ilgili stratejilerinizi belirlerken müşterilerinizin algı, tutum ve tercihlerini anlıyor, böylece doğru kanallarda doğru iletişim yolunu kullanmanıza ışık tutuyoruz. Marka imajı ve konumlandırma araştırmaları ile sektörde rakiplerinize göre müşterilerin gözünde nasıl algılandığınızı ortaya çıkartıyoruz.

Ürünün Sesi

Yeni ürün tanıtımlarınız öncesinde pazara ve segmentlerinize hitap eden hizmet veya ürünlerinizin ürün testlerini gerçekleştirerek müşteri gözündeki değerlendirmesini sizlerle paylaşarak hedef kitlenize en uygun ürün, hizmet ve konseptler geliştirmeniz için yaratıcı çözümler sunuyoruz.

Hizmet Kanalları Deneyimleri

Müşterilerinizin fiziki ve dijital kanallardan aldıkları hizmetleri odağımızda tutarak onların kusursuz bir deneyim yaşamaları için yaptığımız bütünsel analizlerle hizmetlerinize ekstra değer katıyoruz.

Tanışmayı çok isteriz!

Sizlerle bir araya gelmek ve daha detaylı bir şekilde hizmetlerimizden bahsetmek isteriz.