Biz Kimiz?

 

Sosyal Medya Analiz ekibi olarak sektörel ve marka araştırmaları gerçekleştiriyoruz. Markanın sektördeki durumunu ve kendi müşterilerinin ihtiyaç ve taleplerini analiz edebilecekleri veri odaklı yaklaşımlar geliştirerek analitik çözümler sunuyoruz.

Metodolojimiz

 

Sosyal medyanın nabzını en iyi şekilde tutabilmeniz için; sosyal medya içgörülerini yapay zeka ile analiz ediyoruz ve otomasyon ile güçlendirerek ihtiyacınıza uygun çözümler halinde sunuyoruz. Geçmişe dönük karşılaştırmalar ile gelişim yönlerinizi anlayabilmeniz ve doğru yönelimleri gerçekleştirebilmeniz için önerilerde bulunuyoruz.

Nasıl Çalışıyoruz?

 

Sosyal medya içgörülerinde yerel ve uluslararası sosyal medya entegrasyonları ile memnuniyetlerin ve şikayetlerin kategorilenmiş, duygu analizi ile cinsiyetlere göre sınıflanmış detaylı içgörülerini oluşturuyoruz. Global Bilgi’nin dijital yaklaşımı ile en çok kullanılan sosyal medya mecralarının yanında Türkiye’de en çok ziyaret edilen insan etkileşimi yüksek sayfalardan gelen yorumları harmanlıyoruz. Yapay zeka ile anlamlandırdığımız ve kategorizasyonunu yaptığımız sosyal medyayı derinlemesine bir bakış açısı ile incelemek ve kurumsal müşterilerin dijital ihtiyaçlarına hakim olmak amacındayız. Geliştirdiğimiz sosyal medya entegrasyonları ile ilk defa temas ettiğiniz müşterilerinizin bıraktığı izleri takip ederek onları anlayabilmenizi sağlıyoruz.

Hizmetlerimiz

 

  1. SM Duygu Analizi

Yapay zeka tabanlı duygu analizi yöntemlerini kullanarak müşterinin marka ve sektör hakkındaki duygu değişimlerini takip ediyoruz. Müşteri yorumlarını 3 ana başlıkta anlaşılabilir ve yorumlanabilir hale getiriyoruz ve karşılaştırmalı rakip analizleri yapıyoruz.

  1. SM İçgörüsü

Sosyal mecralarda yapılan yorumların eğilimlerini neden-sonuç ilişkilerine göre anlaşılır, hedef ve sonuç odaklı içgörü raporlarına dönüştürüyoruz.

  1. SM CX Index

Sosyal mecralar üzerinde iz bırakan kullanıcıların/müşterilerin sektörde veya markada yaşadığı deneyimleri akademisyenlerce özel olan kurgulanmış modelimizde istatistiksel yöntemlerle 10 başlıkta takip edilebilir metriklere dönüştürüyoruz. Bu sayede markanın güçlü yönlenleri ve gelişim alanları için yol planı oluşturarak çözüm ortağınız oluyoruz. Müşterinin sesini hedef karttınızda takip edeceğiniz bir ölçüm yöntemi sunuyor, rakip ve sektör karşılaştırmaları ile odağı anlık belirleyebiliyoruz.

  1. SM Farklı Mecralardan Müşteriyi Dinlemek

Sosyal medya mecralarında sektöre ve markaya özel taramalar ile kullanıcıların bıraktığı izlere ulaşıyoruz. Yerli ve yabancı sosyal medya mecralarında paylaşılanları otomasyon ile çekip entegre şekilde geniş bir yelpazede sunuyoruz.

  1. SM Benchmark

Sosyal medya üzerinde markanın rekabet gücünü arttırmak ve performansını daha başarılı kılmak için başka markaların yöntemlerini inceleyerek öneriler getiriyoruz.

  1. SM Kelime Bulutu

Sosyal medya üzerinde en çok konuşulan konuları yapay zeka ile derleyip istenilen zaman aralığına göre kelime bulutu olarak gösteriyoruz.