Deneyim Tasarımı

Eşsiz müşteri ve çalışan deneyimleri oluşturmanıza yardımcı oluyoruz.

Ne yapıyoruz?

Tasarım ile veriyi, estetik ile insan davranış dinamiklerini bir arada yorumlayarak markalara değer katıyoruz. Tasarladığımız deneyimlerin her zaman faydalı ve kullanıcı odaklı olmasını amaçlıyoruz. Sorunu tanımlıyor, uygun stratejiyi oluşturuyor ve her bir temas noktası için çözümler tasarlıyoruz.

Metodolojimiz.

ANLA

TASARLA

UYGULA

Harekete geçmenin ön şartı müşteriyi tanımaktır. Bu yüzden işe her zaman araştırma ile başlıyoruz. Ürününüzü/hizmetinizi, kullanıcınızı, mecrayı ve sesinizi anlamak için yola çıkıyor, niceliksel ve niteliksel yöntemlerle kullanıcı araştırmaları gerçekleştiriyoruz. İstatistik, psikoloji ve sosyolojiden faydalanıp, araştırma ve analiz için en yetkin yöntemlere başvuruyoruz.

Ana hedefimiz; müşterilerimizin marka deneyimlerini iyileştirmektir. Stratejik müşteri deneyimi tasarımı danışmanlığımız ile müşteri yolculuğu sürecini uçtan uca resmedip, güncel dinamikler ışığında yeniden tasarlıyoruz ve müşteri deneyiminin şirket kültürünüzün bir parçası haline gelmesini sağlıyoruz.

Müşteri Deneyimi Tasarımı yaklaşımımızda “farkındalık, değerlendirme, katılım, kullanım, sadakat” olmak üzere 5 temel deneyim adımına odaklanıyoruz. Adımların hepsinde müşterinin ne yaşadığını ve ne beklediğini anlamaya çalışıyoruz.

Hizmetlerimiz.

Müşteri Deneyimi Tasarımı (CX)

Müşterileriniz ile temas ettiğiniz tüm hizmet kanalları ve temas noktalarında onların beklenti ve ihtiyaçların üzerine çıkan çözümler ortaya koymanızı sağlıyoruz.

Çalışan Deneyimi Tasarımı (EX)

Çalışanlarınızın firma ile yaşadıkları deneyime odaklanarak, daha etkin bir müşteri deneyimi sunmalarını sağlıyoruz ve çalışan bağlılığını arttırıyoruz.

Kültür Dönüşüm Programı

Zamanın şartları ve sektörün değişimlerine ve yeni iş yapış tekniklerine uyumun sağlanması ve bunun tüm firma kültürünce benimsenmesi için Kültür Dönüşüm Program'ları tasarlıyoruz.

UX Performans (UXP)

UX Performans ile hem kullanıcınızın, hem de uygulamanızın sesini dinliyor ve gelişim yönlerinizi destekleyecek değer önermesinde bulunuyoruz.

UX / UI Audit

Markaların dijital kanallarında sundukları kullanıcı deneyimini, uzman analizleri ve kullanıcı testleriyle incelerken; içeriği, yapı (bilgi mimarisi, navigasyon ve wireframe) ve görsel tasarımla bütünleştiren öneriler sunuyoruz.

Tanışmayı çok isteriz!

Sizlerle bir araya gelmek ve daha detaylı bir şekilde hizmetlerimizden bahsetmek isteriz.