Müşteri hizmet kanalları, müşteri deneyimi stratejinizin önemli bir parçasıdır. İşletmeniz için en etkili seçenekler, sunduğunuz ürün veya hizmetin türüne, kuruluşunuzun büyüklüğüne ve hedef kitlenize bağlıdır. Mevcut olarak kullanmakta olduğunuz müşteri iletişim kanallarını müşteri kanal deneyim memnuniyetinizi ölçümleyerek, güçlü ve zayıf yönlerinizi belirlemenize yardımcı oluyoruz. Müşteriler genellikle kanallarınızı ne için kullanır? Bu kanallarda yaşadıkları sorunlar nelerdir? Bir sorunu çözmek için sizden yardım mı istiyorlar veya şikayetlerini iletişim kanalını kullanarak mı yapıyorlar? CSAT, NPS ve diğer müşteri memnuniyeti ölçüm tekniklerini kullanarak en iyi performans gösteren ve iyileştirmeniz gereken müşteri hizmet kanallarınızı ortaya çıkartıyoruz.
Sizlerle bir araya gelmek ve daha detaylı bir şekilde hizmetlerimizden bahsetmek isteriz.