Odak noktamız: “İnsanı anlamak ve iş hedeflerinizle kullanıcılarınızın, müşterilerinizin, paydaşlarınızın ve çalışanlarınızın hedeflerini ortak paydada buluşturan deneyimler tasarlamak.”

1999 yılında başlayan bu macerada, onlarca çalışma arkadaşımızın, yüzlerce iş ortağımızla birlikte tasarladığı süreç ile işinize ve hayatınıza yeni hikayelerle değer katmaya devam ediyoruz. Amaçlarınızı gerçekleştirmeniz için kah size fikirler üretiyor, kah sizin var olan fikirlerinizi müşterilerimizle birlikte geliştiriyoruz.

Tüm organizasyonumuzu, hedeflerimizi, hizmetlerimizi bu odak üstüne inşa ediyor ve bu odak çerçevesinde genişletiyoruz. Müşterilerinizin sorunlarını ve ihtiyaçlarını anlıyor; sizin ve müşterilerinizin hedefleri ile dünyadaki trendler ışığında bilişsel, dijital veya fiziksel deneyimler kurguluyor, pazar araştırmaları yapıyor ve bu yolculukları tasarlayıp hayata geçiriyoruz.

Her projede, markalar ve müşterileri arasında güçlü ve sürdürülebilir bağlar kurmayı amaçlayan Müşterimetre olarak, e-ticaret, otomotiv, teknoloji, bankacılık, perakende başta olmak üzere, birçok sektörde farklı müşteri grubunu hedefleyen lider markalar ile çalışıyoruz.