Diger

Müşteri Deneyiminde Dönüşüm

Günümüzün sürekli değişim gösteren pazar koşullarıyla birlikte firmalar müşteri sadakatini merkeze alarak bu portföyü önce korumaya sonra büyütmeye odaklanıyor. Bu firmalar müşterilerine farklı deneyimler yaşatarak…

  • 17 Haziran 2022
Diger

Çalışan Deneyimi

Son yıllara kadar kusursuz müşteri deneyimi kavramının gölgesinde kaldı çalışan deneyimi kavramı. Aslında ikisinin ayrılmaz bir ikili olduğunu fark eden firmalar, kusursuz müşteri deneyimine giden…

  • 17 Haziran 2022
Diger

MMA – Müşteri Memnuniyeti Anketleri

Deneyimin önem kazandığı ve buna bağlı olarak memnuniyet araştırmalarının artış gösterdiği bu dönemde şirketler müşterilerinin memnuniyet seviyelerini ölçümleyebilmek için müşteri memnuniyeti anketi uyguluyorlar. Müşteri memnuniyeti…

  • 17 Haziran 2022
Diger

Kültürel Dönüşüm

Dijitalleşme ve etkilerini hem çalışan, hem yönetici, hem de işveren perspektiflerinden yoğun olarak hissedilmekte. Buna bir de jenerasyon arasındaki kültürel farklılaşmanın hızla ayrışması eklenince ciddi…

  • 17 Haziran 2022