Günümüzün sürekli değişim gösteren pazar koşullarıyla birlikte firmalar müşteri sadakatini merkeze alarak bu portföyü önce korumaya sonra büyütmeye odaklanıyor. Bu firmalar müşterilerine farklı deneyimler yaşatarak…
Son yıllara kadar kusursuz müşteri deneyimi kavramının gölgesinde kaldı çalışan deneyimi kavramı. Aslında ikisinin ayrılmaz bir ikili olduğunu fark eden firmalar, kusursuz müşteri deneyimine giden…
Deneyimin önem kazandığı ve buna bağlı olarak memnuniyet araştırmalarının artış gösterdiği bu dönemde şirketler müşterilerinin memnuniyet seviyelerini ölçümleyebilmek için müşteri memnuniyeti anketi uyguluyorlar. Müşteri memnuniyeti…
Dijitalleşme ve etkilerini hem çalışan, hem yönetici, hem de işveren perspektiflerinden yoğun olarak hissedilmekte. Buna bir de jenerasyon arasındaki kültürel farklılaşmanın hızla ayrışması eklenince ciddi…