Müşteri DeneyimiMüşteri Deneyiminde Sürdürülebilirliğin Yeri Ne Kadar Önemli?OkuMüşteri Deneyiminde Sürdürülebilirliğin Yeri Ne Kadar Önemli?MüşteriMetre20 Ekim 2023
Marka DeneyimiOlumsuz Kullanıcı Yorumlarının Marka İmajına EtkisiOkuOlumsuz Kullanıcı Yorumlarının Marka İmajına EtkisiMüşteriMetre12 Ekim 2023
Araştırma YönetimiUI/UX Tasarımında Nöropazarlamanın YeriOkuUI/UX Tasarımında Nöropazarlamanın YeriMüşteriMetre25 Ağustos 2023
Araştırma YönetimiAraştırmada Bulgular mı, İçgörüler mi Daha Önemli?OkuAraştırmada Bulgular mı, İçgörüler mi Daha Önemli?MüşteriMetre11 Ağustos 2023
Kitap ÖzetleriMore Judgment Than Data – Kitap Sohbetleri #2OkuMore Judgment Than Data – Kitap Sohbetleri #2MüşteriMetre1 Ağustos 2023
Veri BilimiDijital Çağda Veri OkuryazarlığıOkuDijital Çağda Veri OkuryazarlığıMüşteriMetre21 Temmuz 2023
Müşteri DeneyimiMüşteri Memnuniyetinde İnsan-Yapay Zeka (AI) İşbirliğiOkuMüşteri Memnuniyetinde İnsan-Yapay Zeka (AI) İşbirliğiMüşteriMetre21 Haziran 2023
Araştırma YönetimiGözler Araştırmanın Aynasıdır!OkuGözler Araştırmanın Aynasıdır!MüşteriMetre12 Haziran 2023
DeneyimKullanıcı Deneyimi vs Müşteri Deneyimi (UX vs CX)OkuKullanıcı Deneyimi vs Müşteri Deneyimi (UX vs CX)MüşteriMetre3 Haziran 2023
Kitap ÖzetleriDigital Customer Service – Kitap Sohbetleri #1OkuDigital Customer Service – Kitap Sohbetleri #1MüşteriMetre16 Mayıs 2023
Sosyal MedyaYapay Zeka’nın Sosyal Medya Üzerine Etkileri Nelerdir?OkuYapay Zeka’nın Sosyal Medya Üzerine Etkileri Nelerdir?MüşteriMetre9 Mayıs 2023