Müşterinin Sesi

Müşterinizin ihtiyaç ve beklentilerini analiz ederek ürün ve hizmetlerinizi geliştirmenizi sağlıyoruz.

Ne Yapıyoruz?

Müşteri bağlılığını artırmak amacıyla, müşterinin olumlu/olumsuz duygu ve düşüncelerini analiz ederek, müşteri deneyiminin pozitif etkilenmesini sağlayacak, deneyimi ve marka sadakatini ölçecek araştırmalar yapıyoruz. Aynı zamanda mevcut ve potansiyel müşterilerinizi daha iyi tanıyıp segmente ederek müşteri memnuniyetinizi artırmanızı sağlıyoruz.

Hizmetlerimiz.

Müşteri Memnuniyeti

(CSAT)

Müşterinizin almış olduğu ürün/hizmetten veya yaşamış olduğu süreçlerden memnuniyetini ölçümleyerek trend olarak memnuniyeti takip etmenizi sağlayıp gelişim alanlarını belirliyoruz.

Müşteri Eforu

(CES)

Müşterilerinizin ürün/hizmetlere ulaşım veya kullanım aşamalarında ya da yaşamış olduğu süreçlerde ne kadar çaba harcayıp zorluk yaşadıklarını ölçümleyerek trend olarak takip etmenizi sağlayıp gelişim alanlarını belirliyoruz.

Müşteri Beklentileri

Müşterilerinizin almış olduğu ürün/hizmetten, yaşamış olduğu süreçlerden veya markadan beklentilerini ölçümleyerek gelişim alanlarını belirliyoruz.

Net Destekçi Oranı

(NPS)

Müşterilerinizin ürün/hizmet/süreç bazında markanızı yakın çevresine ne kadar tavsiye edeceğini ölçümleyerek trend olarak takip etmenizi sağlayıp gelişim alanlarını belirliyoruz.

Müşteri Deneyimi Endeksi

(CX Index)

Müşteri deneyimi alanında uzman akademisyenlerin geliştirdiği 10 boyutta kurgulanmış bir ölçek ile markanızının 'CX Index' skorunu ölçümlüyoruz.

Müşteri Deneyim Yolculuğu

Müşterinizin markanızı fark ettiği aşamadan kullanım sonrasındaki terk veya sadakat aşamasına kadar markanız ile temas ettiği her adımı sizlerle birlikte belirleyip ölçümleyerek müşterinizin yaşadığı acı noktaları ve keyifli alanları ortaya çıkartıyoruz.

Müşteri Segmentasyonu

Müşterilerinizin demografik özellikler, kullanım, tutum ve satın alma davranışlarına göre ihtiyaç ve beklentilerini anlayarak segmentasyonunu sağlıyoruz. Segmentlerin büyüklüklerini de tespit ederek segment bazlı stratejiler geliştirmenizi hedefliyoruz.

Davranış Araştırmaları

Müşterilerinizin ürünlerinizi/hizmetlerinizi kullanım, tutum ve satın alma davranışlarını tespit edip ihtiyaçlarını ve alışkanlıklarını ölçümlüyoruz. Böylece ürün/hizmet ile ilgili markanızın alacağı aksiyonların şekillenmesini sağlıyoruz.

Sosyal Medya Alışkanlıkları

Müşterilerinizin sosyal medyayı kullanım alışkanlarını tespit edip sosyal medya bilgi, kampanya ve reklam paylaşımlarınızın en optimum şekilde gerçekleştirilmesini sağlıyoruz.

Pre-Post Test Araştırmalar

Ürün/hizmet geliştirmeleri yaparken öncesi-sonrası araştırmaları ile geliştirmelerin müşterilerinizin nezdinde yarattığı sonuçları görebilir ve buna göre ürün/hizmetlerinin gelişim takibini gerçekleştirmenizi sağlıyoruz.

Tanışmayı çok isteriz!

Sizlerle bir araya gelmek ve daha detaylı bir şekilde hizmetlerimizden bahsetmek isteriz.