Müşteri Deneyimi Tasarımı

Müşteri Deneyimi (CX) bir markanın, müşterisi ile temas ettiği tüm noktalardaki etkileşimlerinin zaman içinde yarattığı duyguların bütünüdür. Müşterinin nasıl bir deneyim yaşayacağını yönetmek markanın elindedir ve “Müşteri Deneyimi Tasarımı” bu noktada devreye girer. Günümüzde artık ürünlerin birbirinden çok farklılık göstermediği göz önüne alındığında müşterisine en iyi deneyimi yaşatan marka rakiplerinden öne çıkıyor. Eğer müşterinin hizmet/ürün deneyimi yolculuğu ayrıntılı bir şekilde bilinirse, o müşteriye daha iyi bir deneyim yaşatmak mümkündür.

Müşteri Deneyimi Tasarımı projelerimizde de biz bu yaklaşımı benimsiyoruz. Anla-Tasarla-Uygula metodolojimiz ile öncelikle müşterinin ne yaşadığını ve ne beklediğini anlıyoruz, sonrasında yeni deneyimi tasarlıyoruz. Burada önemli olan marka için sadece çözümlerin ortaya konulması ve hizmet modellerinin tasarlanması değil, aynı zamanda tasarlanan modelin marka ile birlikte uygulanması ve iş hedeflerine beraber koşulmasıdır. Hayata geçirilen hizmetin, sürekli takip ve iyileştirme yaklaşımıyla yaşamasını ve büyümesini marka ile birlikte sağlıyoruz.