Müşteri Deneyimi Tasarımı (CX)

Bu deneyimi yönetmek sizin elinizde.


Nedir?

Müşteri Deneyimi Tasarımı;

bir organizasyonun müşterisi ile temas ettiği noktalardaki etkileşimlerinin zaman içinde oluşturduğu duygu bütünüdür. Biz de bu kapsamda, müşterileriniz ile temas ettiğiniz tüm hizmet kanalları ve temas noktalarında, onların beklenti ve ihtiyaçların üzerine çıkan çözümler ortaya koymanızı sağlıyoruz. Yaptığımız online veya yüz yüze derinlemesine (in-depth) görüşmeler, çalıştaylar, direkt gözlemler ve var olan verilerinizin analizi ile müşterilerinizin kullanım, davranış, beklenti ve alışkanlıklarını somut ve anlamlı iç görülere dönüştürüyoruz. Persona bazlı araştırmalarımızla elde ettiğimiz iç görülerle deneyim haritası hazırlayarak kullanıcınızın tüm yolculuğunu içeren yeni deneyiminizi tasarlıyor ve sizlerle paylaşıyoruz.

Neden Önemlidir?

Müşterileri elde tutmak, yenilerini elde etmekten daha kolaydır.

Mutlu müşteriler, en iyi marka destekçilerinizdir.

Yetersiz müşteri deneyimi, özellikle sosyal medyada hızla yayılır.

Müşteri deneyimi, müşterinin marka algısına yön verir.

Müşteri deneyimi tasarımı, size rekabet avantajı sağlar.

Müşteri geri bildirimi, gelişmeye yardımcı olur.

Memnun müşteriler daha çok satın alır ve daha çok yönlendirir.

Memnun müşteri aynı zamanda sadık müşteridir.

İçeriği Nedir?

Çalıştaylar

• Strateji Çalıştayı

• Çalışan Çalıştayı

• Aksiyon Çalıştayı

Untitled-1-1.png
a111.png

Görüşmeler

Birebir Müşteri Görüşmeleri •

Mevcut Durum Görüşmeleri

Ekip Görüşmeleri •

Haritalar

• Persona Haritaları

• Deneyim Haritaları

• Acı & Keyif Noktaları Haritaları

pc.png

Tanışmayı çok isteriz!

Sizlerle bir araya gelmek ve daha detaylı bir şekilde hizmetlerimizden bahsetmek isteriz.